brugtonline.dk
Velkommen, Gæst
  • Tilmelding
  • Log ind
  • Ønskeliste
Tilmelding Log ind
  • Alle kategorier
  • Camping
  • Biltilbehør
  • Boliger
  • Have og byg
  • Til boligen
  • Til børn
  • Tøj og mode
  • Sport og fritid
  • Både
  • Cykler
  • Hobby
  • Computer og spillekonsoller
  • Mobil og telefoni
  • Dyr
  • Billede og lyd
  • Musikinstrumenter
  • Motorcykler og tilbehør
  • Scootere og knallerter
  • Diverse
  • Erhverv
  • Job
  • Ferie
  • Billetter
  • Bøger og blade
Vælg Kategori
Plaats advertentie
brugtonline.dk
  • Velkommen, Gæst
  • Hjem
  • Køb
  • Sælg
  • Ønskeliste
  • Tilmelding / Log ind
  1. Hjem
  2. Biltilbehør
  3. Andre biler
  4. Veteraner
ID: 36751

MG B, Benzin, 1968

€175.000,00

Ingen tilbud er offentliggjort.
Ønskeliste
Rapport
  • Sælger

Sælgerinformation

Jesper C.
-
Kontakt sælger
Sælgers andre varer
  • Beskrivelse
Beskrivelse

MG B, Benzin, 1968, rød, 2-dørs

Sælges MGB V8 roadster m/elektrisk overgear Årgang 1968 synet med Rover’s 3.5L V8 d.11/8-2017 så der er 5 år til syn
Kommer fra Arizona Restaureret i 2008/09 af mig og synet første gang i DK 2009. Og løbende vedligeholdt og forbedret gennem alle år

Rover’s V8 motor er renoveret med nye stempelringe og lejer, topstykker planslebet, og ventiler slebet, og blev så monteret i 2015. gearkassen blev ved samme lejlighed efterset et par lejer skiftet og pakket om.
Bagakslen er også renoveret med nyt kron og spidshjul med gearing 3,307/1 pakninger og pakdåser.

Stort set alt har været adskildt og efterset eller udskiftet
gennem de sidste 11 år.
Sæderne er renoveret med nyt skum og Læder.
Måtterne er måske efter 11 år snart tjenlig til udskiftning igen.
Poly bøsninger bag er skiftet og følger med til foran.
Lidt kikset er speedometeret som er af GPS typen men det viser så til gengæld rigtigt og i km/
Fjedre og støddæmpere bremser for og bag er også skiftet.
Og meget meget mere.

Og så lige en ups. Havde lige glemt at det rat der er på de fleste billederne er et jeg havde lånt og er ikke til salg. så det er det der er på det sidste billede der følger med. beklager.

Rigtig pæn brugs bil som er ved at få lidt patina igen og som vi nu har haft i 11 år og har haft rigtig mange gode ture i og altid kommet hjem. sælges da nyt projekt står klar.


  • Contact Us
  • FAQ
  • Terms & Conditions
  • Privacy Policy