brugtonline.dk
Velkommen, Gæst
  • Tilmelding
  • Log ind
  • Ønskeliste
Tilmelding Log ind
  • Alle kategorier
  • Camping
  • Biltilbehør
  • Boliger
  • Have og byg
  • Til boligen
  • Til børn
  • Tøj og mode
  • Sport og fritid
  • Både
  • Cykler
  • Hobby
  • Computer og spillekonsoller
  • Mobil og telefoni
  • Dyr
  • Billede og lyd
  • Musikinstrumenter
  • Motorcykler og tilbehør
  • Scootere og knallerter
  • Diverse
  • Erhverv
  • Job
  • Ferie
  • Billetter
  • Bøger og blade
Vælg Kategori
Plaats advertentie
brugtonline.dk
  • Velkommen, Gæst
  • Hjem
  • Køb
  • Sælg
  • Ønskeliste
  • Tilmelding / Log ind
  1. Hjem
  2. Sport og fritid
  3. Jagt og fiskeri
  4. Fiskeri
ID: 10424

Wobler, Hjemmelavet

€250,00

Ingen tilbud er offentliggjort.
Ønskeliste
Rapport
  • Sælger

Sælgerinformation

Andreas L.
-
Kontakt sælger
Sælgers andre varer
  • Beskrivelse
Beskrivelse

Wobler, Hjemmelavet

Hej jeg har de her hjemmelavet. Gennemløbs Wobler , jeg købte af en på fb. Jeg købte lidt for mange. Så jeg sælger halvdelen af dem jeg købte. Men da jeg mest fisker med snurrebassen, og Steens Karlsen , håndlavet kyst wobler, og da jeg har for meget grej jeg aldrig får brugt, og da det ikke er så tit jeg kommer på fisketur mere. Så sælger jeg ud af noget af mit grej. Så andre kan få glæde af dem til billige penge. Så sælger jeg dem alle for 250kr. Det er gemmenløber og de er ikke tilstoppet. der er både vægtbelastning, de går godt i vandet. Jeg har 5 mere magen til i grejmappen. En af de store på 25 g har jeg taget en ørred på 1,2 kilo. og der er lagt nogle timer i dem. jeg kan jo kun fiske med en af gangen. Jeg tog en lille havørred på 1.2 kilo og 3 hornfisk. På en af de andre jeg har i hvid. Jeg købte Så de kan altså godt fange fisk. De er håndlavet, jeg synes til prisen så er de gode, men jeg har en del gennemløbs wobler i forskellige mærker og prisklasser. Og da jeg mangler lidt penge her sidst på måneden så sælger jeg et par stykker af dem. De går godt i vandet og dem i annoncen har ikke været i vandet endnu. Jeg købte 2 af hver. Men Jeg sælger de her 5 ubrugte wobler og hjemmelavet af en ung knægt. Men de andre jeg har fisket med , går godt i vandet , lakken holder, fint. De har den zigzag rytme i vandet som de dyre olr tobis/ kutling wobler har. De her kalder han tm futte, tm tobi og sandgrævling. Vægt 14g - 18g. 24g-25g25g Jeg sender gerne hvis du betaler porto med gls eller post nord. Og så er der track & trace på så pakken. Ellers kan de hentes i Glostrup. Pris 250kr


  • Contact Us
  • FAQ
  • Terms & Conditions
  • Privacy Policy