brugtonline.dk
Velkommen, Gæst
  • Tilmelding
  • Log ind
  • Ønskeliste
Tilmelding Log ind
  • Alle kategorier
  • Camping
  • Biltilbehør
  • Boliger
  • Have og byg
  • Til boligen
  • Til børn
  • Tøj og mode
  • Sport og fritid
  • Både
  • Cykler
  • Hobby
  • Computer og spillekonsoller
  • Mobil og telefoni
  • Dyr
  • Billede og lyd
  • Musikinstrumenter
  • Motorcykler og tilbehør
  • Scootere og knallerter
  • Diverse
  • Erhverv
  • Job
  • Ferie
  • Billetter
  • Bøger og blade
Vælg Kategori
Plaats advertentie
brugtonline.dk
  • Velkommen, Gæst
  • Hjem
  • Køb
  • Sælg
  • Ønskeliste
  • Tilmelding / Log ind
  1. Hjem
  2. Computer og spillekonsoller
  3. Computere
  4. Stationære
ID: 61730

Selvbyg, XP Retro PC, 2 Ghz

€650,00

Ingen tilbud er offentliggjort.
Ønskeliste
Rapport
  • Sælger

Sælgerinformation

Frederik S.
-
Kontakt sælger
Sælgers andre varer
  • Beskrivelse
Beskrivelse

Selvbyg, XP Retro PC, 2 Ghz, 3 GB ram, 300 GB harddisk, Rimelig


*SOLGT*

Her sælges en lækker retro PC med ASUS bundkort. Den er frisk installeret med Windows XP SP3 i dansk version. Fuld opdateret! Maskinen er perfekt til at genopleve de fede spil fra start nullerne. Den er udstyret med en for den tid lynhurtig AMD Athlon 64 3200+, 3gb DDR RAM og et passivt kølet Radeon X600 med 128 mb RAM. Der er indbygget Realtek lydkort, diskette- og DVD-drev. Her har du muligheden for at spille klassikere så som Diablo 2, Unreal Tournament 99, Red Alert 2, Championship Manager.

Det hele sidder i et super lækkert NZXT kabinet med plexiglas på siden. Kabinettet har en del ridser og håndtaget i siden har fået et afbræk. Bemærk at I/O shiled mnagler til motherboard. Dette er dog kun af kosmetisk betydning.

Jeg kan godt sætte et mere eksotisk kort i maskinen for en 100kr. mere. Det kunne være et FX 5600 eller ATI HD 3850.

Jeg sender gerne maskinen forsvarligt med GLS. Jeg har original PC-indpakning til formålet.


  • Contact Us
  • FAQ
  • Terms & Conditions
  • Privacy Policy